3.12.2014
Ulkoministeriön korruptionappia painettu harvakseltaan
Ulkoministeriö lanseerasi kesäkuussa nettisovelluksen, jonka kautta kuka tahansa voi ilmoittaa kehitysyhteistyön väärinkäytösepäilyistä. Alkupiikin jälkeen ilmoituksia on tullut vain muutama.