Niitä löytyy sekä vieraista musiikinlajeista että flamencolle uusista soittimista, niin idästä kuin lännestä. Itäisiä tabla-rumpuja ja meditatiivisuutta, läntistä sähköistä jazzia, kaikista ilmansuunnista ammentavaa huilunsoittoa ja kaksitoistakielistä kitaraa, jollaista on flamencossa aiemmin soittanut tiettävästi vain yksi ihminen, Mannola itse.
Albumilla esiintyy kolme musiikilliselta profiililtaan erilaista kokoonpanoa: kahdella kappaleella Flamenco-Rock-Jazz Project, jossa jazzia edustaa ennen muuta sähkökitaristi Raoul Björkenheim; neljässä Raúl Mannola Sextet, jossa säkenöivät ennen muuta laulaja Fariña ja huilisti Juan Carlos Arancil; sekä yhden laulun nimetön kvartetti, jonka laulusolistina loistaa Rafael Jiménez ”Falo”. Kombojen johtaja on yhtäläisen vakuuttava kaikissa tyylilajeissa ja tuo myös omalla soittotavallaan uusia sointeja flamencoon. Hetkittäin tulee vahvasti mieleen etnojazzin pioneeriyhtye Oregon. Upea saavutus.